Monday 22 October 2012

KEK JERSI KELANTAN!

KEK FONDANT JERSI KELANTAN!

Assalamulaikum semua..hai alls!!
wah wah wah..begitu semangat skali QFC (^^,)v
Jangan salah faham ye..ini bukan gara2 KELANTAN menang lawan ATM..
tapi sebab ni..

TARAAAAAAA!!!

KEK FONDANT JERSI - KELANTAN

YES..ini baju jersi KELANTAN..sama x?yang trkurang sama tu harap halal la ye..huhu
Ni la yang saya maksudkan dalam entry sebelum ni..
syukur ALHAMDULILLAH saya berjaya menyiapkn tempahan dan dapat feedback yang menyenangkan (^^,)v

LAMBANG KEBANGGAAN MEREKA

HAPPY BIRTHDAY SAIPUL
YANG KE 28
Ditempah khas dr blogger http://aizuslife.blogspot.com
yup..beliau akak saya..tp still custemer saya taw..hehe
kek ni utk suaminya..merangkap abang ipar saya..
beliau ni 'KIPAS SUSAH MATI' (big fan) KELANTAN (RED WARRIOR)


Bufday beliau kebetulan jatuh pada hari yang sama pasukan KELANTAN
final menentang ATM..
so bertambah 'gumbira' la beliau..

Pape pun tq coz my sis sudi tempah kek kat QFC..
n tq jgak sebab 'MENCABAR' kekerasan tangan ni mnguli fondant hehe

Detail bout this cake:
3kg
buttermilk cake
fondant
tema jersi kelantan

for more detail pls pm me..
(^^,)

2 comments:

  1. hahaha.. mmg puas ati.. gud2..
    laen kali nk tempah bentuk umah, kasut futsal, caldina, kucing, etc.. baby buleh?? (^-^)

    oweyz support u!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha pluh smpai ke ltut la den jwbny haha

      tq hehe

      Delete

Anda bertambah sweet lepas komen! \(^^,)/